Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

ΚΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ… ΔΙΑΙΤΑ

ΚΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ… ΔΙΑΙΤΑ

(Αυτό παιδί μου δεν είναι συνταγή… αυτό είναι κατάρα!)



- Τι μου λες; Πήρες σε ένα μήνα 4 κιλά; …
- Εγώ φταίω;… Γιατί;..
- Τι; Κι επειδή είδες τις συνταγές μου στο blog έπρεπε να φας όλο το ταψί;…Καλά, κλείσε τώρα, θα σε πάρω εγώ μετά. Κάτι θα σκεφτώ...


Με συγχωρείς που σε άφησα να περιμένεις, αλλά έπρεπε να μιλήσω με μια φίλη στο τηλέφωνο, τη Μαρία. Δεν την ξέρεις, έχει φύγει εδώ και μερικά χρόνια και ζει μόνιμα στον Πόρο. Είδε κι απόειδε στην Αθήνα χωρίς δουλειά, τα μάζεψε και πήγε στο πατρικό της. 

Τουλάχιστον εκεί ξυπνάει το πρωί και βλέπει απ’ το μπαλκόνι θάλασσα! Ενώ στην Κυψέλη που ήταν το μόνο που έβλεπε ήταν… λαοθάλασσα.

Καλά, τελικά έχω πάρει κόσμο στο λαιμό μου με τις συνταγές μου.

Μα είπα εγώ πουθενά να φάτε δυο μερίδες μαζεμένες;... Άλλο πάλι κι αυτό! Εμ, τους δίνεις ιδέες τι να φάνε - εμ, σου ζητάνε και τα ρέστα! Δεν της μπαίνει, λέει, το περσινό μαγιό και φταίω εγώ! 

Λοιπόν, ξέρεις τι θα κάνω; Θα της στείλω μια δίαιτα που κάνω σε περίπτωση ανάγκης, για να την ξεφορτωθώ. Κι αν δεν χάσει τουλάχιστον 1 κιλό την εβδομάδα, να μη με λένε Μαριλίζ!

Εδώ που τα λέμε, δε χάνω τίποτα να την κάνω κι εγώ. Ολόκληρο Καλοκαίρι έχουμε μπρος μας. Πώς θα βγούμε στην παραλία, μου λες; Θα μας βλέπουν και θα νομίζουν πως ξωκείλαν φάλαινες. Είναι κι αυτά τα ρημάδια τα περιοδικά με τις φωτομοντέλες του Photoshop, τα βλέπεις και συγχύζεσαι. Ούτε ένα εκατοστό κυτταρίτιδα ούτε μια ραγάδα και το μαστάρι τους τσίτα – ουστ από ‘δώ! Χαλάσατε την πιάτσα από τότε που γινήκατε, οι γραφίστες...


Να σου πω, τώρα που το σκέφτομαι δεν είναι καθόλου κακή ιδέα. Θες να την κάνουμε μαζί; Γιατί άμα κάνεις δίαιτα με παρέα, λένε ότι «πονάει» λιγότερο. Είσαι για μια βδομαδούλα; Και βλέπουμε. Έτσι κι αλλιώς – μεταξύ μας - πάνω από εβδομάδα δεν νομίζω ότι θα αντέξουμε, γιατί είμαστε κι οι δυο λιχούδες. Αλλά κι ένα κιλό και δυο κιλά να χάσουμε, μια χαρά! Ε;… Λοιπόν, επειδή δεν απαντάς, γιατί μάλλον το ζαχαροπλαστείο που θα σε χάσει σκέφτεσαι, θα σου πω με δυο λόγια πώς είναι αυτή η δίαιτα κι εσύ αν θέλεις γράψ’ τη, αν δεν θέλεις «γράψε» με!

Είναι πολύ απλή, ούτε θερμιδομετρητές ούτε ζυγίσματα, τίποτα! Με το «μάτι» σερβίρονται οι μερίδες και με βάση τη λογική - λέμε τώρα! Ουσιαστικά πρόκειται για ένα εβδομαδιαίο μενού. Ένας πίνακας είναι με 7 πρωινά, 7 μεσημεριανά και 7 βραδινά. Έλα, έχει και σνακ ενδιάμεσα, μην παίρνεις αυτό το ύφος της "κακομοίρας" ακόμα δεν την είδες! 










Το καλό είναι ότι ακολουθείς όποια σειρά σε βολεύει ανάλογα τι έχεις στο ψυγείο σου. Για να μη χάσεις τον λογαριασμό, κάθε φορά που τρως κάτι, το σβήνεις για να ξέρεις τι έφαγες ήδη και τι σου απομένει… 

Δεν έχει κάτι το πολύ δραματικό η λέξη «απομένει»; Επίτηδες την έγραψα, για να σου δείξω ότι έχω και ταλέντο συγγραφέα, χι-χι!

Πάντως... αστείο δεν είναι εν μέσω οικονομικής κρίσης εμείς να παχαίνουμε; Κι όμως, έχει κι αυτό τη δική του λογική.


Κάποτε παλιά, τότε που οι δουλειές μας ερχόντουσαν δυό-δυό, (θυμάσαι ή δεν τα πρόλαβες εσύ;) τότε που δεν ξέραμε τι να κάνουμε τα λεφτά μας, συνεργάστηκα για ένα διάστημα με το διαφημιστικό τμήμα του μεγαλύτερου Ομίλου Ινστιτούτων Αδυνατίσματος στην Ελλάδα.

Ακόμα θυμάμαι μια κουβέντα που μου είχε πει ο ιδιοκτήτης και διευθυντής όταν συζητούσαμε σε ποια κοινωνική ομάδα θα πρέπει να απευθύνεται η καμπάνια μας. Ξέρεις τι μου είχε πει τότε; «Μη βλέπεις παιδί μου τις εικόνες κλισέ με τον χοντρό κύριο με τη λιμουζίνα και το πούρο και τα σκελετωμένα παιδάκια στην Αφρική. Στον ‘πολιτισμένο’ κόσμο οι φτωχοί είναι συνήθως χοντροί και οι πλούσιοι είναι συνήθως αδύνατοι.»

Σου φαίνεται παράδοξο; Κι εμένα. Αλλά για σκέψου λίγο. «Οι πλούσιοι έχουν για να ψωνίσουν τα φιλέτα τους τα μοσχαρίσια, τον αστακό τους, την ψαρούκλα τους και κρατάνε σιλουέτα. Ενώ ο φτωχός; Όλο πατάτες τηγανιτές και μακαρόνια και όσπρια και ψωμιά...» Έτσι μου είπε αυτός ο κύριος τότε.

Κοίτα όμως τι ωραία δίαιτα είναι αυτή που σου έχω και πες μου την αλήθεια – δεν θα μπορέσεις να την κάνεις για 1 εβδομάδα; Κι αν δεις τα κιλά και πέφτουν και σου αρέσει, ίσως για ακόμα 1 εβδομάδα;



Πάει ο Ιούνιος, 15 έχει σήμερα! Πρώτη του Ιούλη θα είμαστε "θεές"! Άντε, καλή μας επιτυχία!

Αυτό εδώ θα είναι το "μεγάλο" μας γεύμα. Κατά προτίμηση μεσημεριανό:









Κι αυτό εδώ θα είναι το "μικρό" μας γεύμα. Κατά προτίμηση το βράδυ... δηλαδή το "δείπνο" μας:








Ενδιάμεσα, πριν το μεσημέρι και κάθε απόγευμα, θα τρως 1 φρούτο. Να μη σου πέσει και το... ζάχαρο. Ας χάσουμε τώρα 1-2 κιλά και την άλλη εβδομάδα συνεχίζουμε με νέες συνταγές.

Σιγά μην κάνουμε δίαιτα όλο το καλοκαίρι!


Την άλλη εβδομάδα, πέρνα ξανά για καφέ. Χαίρομαι να σε βλέπω!

Με αγάπη,
η θεία Μαριλίζ


ΥΓ. Οι ζωγραφιστές εικόνες είναι ευγενική προσφορά από:
Maria and IT (Facebook Page)
<3

* Μοιραστείτε το link με φίλους & εγγραφείτε στα μέλη αναγνώστες του blog για να ενημερώνεστε πρώτοι!

1 σχόλιο:

Πείτε μας τη γνώμη σας